[Pardus-kullanicilari] pisi sorunu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
23 Þub 2008 Cmt 08:58:23 EET

Merhaba,

Artık pisi ile program kuramıyorum. Konsoldan tüm pisi komutlarını
çalıştırdım ama nafile her seferinde aşağıdaki hata mesajını alıyorum.
Veritabanını rdb ile onarmak işlemiyor. Herhangi bir komutta bu çıktı
geliyor. (disk alanım 4GB boş hala). Debug da çalışmıyor.

Yardımcı olursanız çok sevinirim.

pardus Gokhan # pisi rdb -f
PiSi veritabanı yeniden inşa edilsin mi? (evet/hayır)e
Bir veritabanı işlemi yarıda kesildi. PiSi'yi normal veritabanı
düzeltme işlemi için yeniden çalıştırmalısınız. Boş disk
alanınızın bulunduğuna emin olun.
Sadece dosya bozulması ve veritabanı versiyon değişimi oluğu zaman
rebuild-db komutunu kullanmanız gerekir.
(-30978, 'DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery -- PANIC:
DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery')
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

--
Gokhan Yurdusev
gyurdusev at gmail.com