[Pardus-kullanicilari] tv out hz ayarı

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
23 Şub 2008 Cmt 02:08:15 EET

Arkadaşlar bilgisayarımı televizyona bağlamaya çalışıyor bunun için s
video kablosu kullanıyorum. Ancak nvidea settings ayarlarını internette
bulduğum haliyle yapıyor ancak sonuç alamıyor. Bazen televizyonda
kıpırdanma yaşanıyor ama ekranda görüntü tam olarak gelmiyor.

Bu arada Layout'ta televizyonumu 60 hz olarak görüyorum ancak televizyon
50 hz. Acaba görüntü almamda engel olan bu olabilir mi eğer hz ayarı ise
bunu nvidia settings te nasıl yapabilirim. Yardımcı olacak arkadaşlar
için bilgisayarım Lenovo 3000 n100 ve GeForce Go 7300 ekran kartına sahip.