[Pardus-kullanicilari] Hp 1300 yazıcı ve HP laserjet 1000

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Şub 2008 Per 21:01:46 EET

Arkadaşım
Pardus kurulu sisteminiz ister 2007 isterse 2006 olsun HP 1300 yazıcınız
için bir fark yaratmaz. Hp 130 yazıcınızı ben HP PSC 1300 serisi olarak
biliyorum ki aynı seri yazıcıyı kullanıyorum. Yazıcıyı tanıtmak için usb
kablosu takılı yazıcınızı açın Pardus->Tasma->Çevre birimleri->Yazıcılar
sekmesinden sonra açılan tablonun sol üst tarafında bulunan yazıcı
ibaresinin altında ekle sekmesine tıklayıp yazıcınıf ekle ile devam et
Açılan Kde Printer yapılandırma sihirbazı tablusunda ileri akabinde açılan
tablonun en üst kısmına denk gelen usb paralel seri  yerel yazıcılar
bölümünü işaretleyip devam et açılan yeni tabloda yazıcınızın seri numarası
olan yeri tıkla ilerle sürücü listesi oluştuktan sonra HP ve PSC 1300 ve
1300 hpijs bunlardan birini seçip deneme yap olmazsa diğeri sizin
sürücünüzdür seçip devam edin.Kolay gelsin

21.02.2008 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazmış: