[Pardus-kullanicilari] Hp 1300 yazıcı ve HP laserjet 1000

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
21 Şub 2008 Per 13:36:56 EET

Arkadaşlar,

> Yazıcıyı tanıtma işlemine başlamadan USB kablonuzu kontrol edin veya port
> değiştirin ve tanıtıma yazıcınız açık olduğu an başlayın.Kolay gelsin

USB kablomu kontrol ettim. Yazıcı açıkken tanıtıma başladım.

Fakat şunu bir deneyin lütfen ...pardus>tasma>çevre birimleri>yazıcılar>

Buradan yazıcıları açtım.

açılan pencereden üst bölümden yazıcılar sekmesini açıp aşağıdaki bölümden

Yazıcımı seçtim.

seçip yine yazıcılar sekmesinden kullanıcı için ve yönetici için bu yazıcıyı

Kullanıcı için tanımlı ayarını seçtim. Ancak yönetici için bu yazıcıyı
tanımla diye bir seçenek yok.

Bilgisayarda  Pardus 2007.2 kurulu ancak  güncellediğim için   geçerli
sistem 2007.3 diye biliyorum.

Sonuç yazıcıdan çıktı alamadım.