[Pardus-kullanicilari] Konu Özgür yazılımdan açılmışken ...

Münir BÜYÜKYAZICI munir at buyukyazici.biz
21 Şub 2008 Per 01:11:52 EET

Arda Eden'e verdiği ayrıntılı bilgiler için teşekkür ederim.

Ama:

Benim için Pardus, "beni özgürleştiren bir işletim sistemidir."

"Özgürlük için Pardus" sloganı da benim için oldukça anlamlı bir slogandır.

Pardus'u kullanmaya başladıktan sonra yazılım konusunda nasıl da bir
kuşatılmışlık içerisinde olduğunuzu çok daha iyi görüyorsunuz.

Saygılar,

Munir BUYUKYAZICI