[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 25, Konu 116

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
20 Şub 2008 Çar 11:54:59 EET

19.02.2008 tarihinde Ceyhun Ganioglu <ceyhun at likya.net> yazmış:

> Merhaba,

Birinci sorumla ilgili istediğim şu. Her web sitesini kendi tanımlanmış
> fontları ile yüklemek istiyorum. Yani kısacası sisteme Verdana, Tahoma,
> Arial
> gibi fontları Türkçe destekli olarak yükleyip FireFox'un bunları
> kullanabilmesini istiyorum.

Burada yazanları<http://http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Microsoft_Fontlar%25C4%25B1n%25C4%25B1n_Kurulumu>denemenizde
fayda var...

İkinci sorumla ilgili de şu çıktıyı aldım.

> Bus 002 Device 002: ID 0573:4450 Zoran Co. Personal Media Division
> (Nogatech)
> PixelView PlayTv-USB PRO (PAL) FM

yukarıda aldığınız sonuçtaki usb ID ile bir google araması yapabilirsiniz.
ilk olarak pardus kelimesini yanına ekleyin
olmazsa linux olarak daha olmadı yalnız o ID ile aratın..