[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 25, Konu 116

Ceyhun Ganioglu ceyhun at likya.net
19 Şub 2008 Sal 22:16:27 EET

Merhaba,

Birinci sorumla ilgili istediğim şu. Her web sitesini kendi tanımlanmış
fontları ile yüklemek istiyorum. Yani kısacası sisteme Verdana, Tahoma, Arial
gibi fontları Türkçe destekli olarak yükleyip FireFox'un bunları
kullanabilmesini istiyorum.

İkinci sorumla ilgili de şu çıktıyı aldım.

Bus 005 Device 001: ID 0000:0000
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 002: ID 0573:4450 Zoran Co. Personal Media Division (Nogatech)
PixelView PlayTv-USB PRO (PAL) FM
Bus 001 Device 002: ID 0471:083a Philips
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Teşekkürler