[Pardus-kullanicilari] Hp 1300 yazýcý ve HP laserjet 1000

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
20 Þub 2008 Çar 11:51:25 EET

Ahmet bey, her ne kadar yönetici modu ile yazıcı ayarlamamız önerilmiyor olsa bile sanıyorum eski versiyonlarda bu gerekiyor. Ben de world ve excel den yazdırmayı denediğimde problem yaşıyordum. Aynı tarif ettiğiniz gibi yazdırıyormuş gibi yapıyor fakat yazmıyordu. Yazdırmayı istediğim her belgenin içinden yazdırma özelliklerini tekrar ayarlayarak yazdırıyordum. Fakat şunu bir deneyin lütfen ...pardus>tasma>çevre birimleri>yazıcılar>   açılan pencereden üst bölümden yazıcılar sekmesini açıp aşağıdaki bölümden yazıcınızı bir tık ile seçip yine yazıcılar sekmesinden kullanıcı için ve yönetici için bu yazıcıyı tanımlı yazıcı olarak ayarla şeklinde iki seçenek alt alta duruyor. İkisini de seçip tekrar deneyin. Umarım işe yarar

Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> wrote: Arkadaşlar, konular birbirine karışır mı bilmiyorum ama ben de HP LazerJet 1000 yazıcı ile sıkıntı yaşıyorum. Benim bu yazıcı, Paket Yöneticisi'nden foo2zjs sürücüsünü Pardus 2007.1 ve Pardus 2007.2'de kurunca  çalışıyordu. Benim bilgisayara ben Pardus 2007.3'ü kuramıyorum. Ben de Pardus 2007.2 kurarak güncelleme yapıyorum. Ancak yukarıda bahsi geçen yazıcı ile çıktı almaya kalktığımda çıktı verecekmiş gibi yapıyor ama çıktı vermiyor. Yazıcı görevlerinden bir müddet sonra da çıktı işlemi kayboluyor. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.