[Pardus-kullanicilari] Hp 1300 yazıcı

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
18 Şub 2008 Pzt 18:45:48 EET

Arkadaşlar, konular birbirine karışır mı bilmiyorum ama ben de HP LazerJet
1000 yazıcı ile sıkıntı yaşıyorum. Benim bu yazıcı, Paket Yöneticisi'nden
foo2zjs sürücüsünü Pardus 2007.1 ve Pardus 2007.2'de kurunca  çalışıyordu.
Benim bilgisayara ben Pardus 2007.3'ü kuramıyorum. Ben de Pardus
2007.2kurarak güncelleme yapıyorum. Ancak yukarıda bahsi geçen yazıcı
ile çıktı
almaya kalktığımda çıktı verecekmiş gibi yapıyor ama çıktı vermiyor. Yazıcı
görevlerinden bir müddet sonra da çıktı işlemi kayboluyor. Yardımlarınız
için şimdiden teşekkür ederim.