[Pardus-kullanicilari] Pardus Firefox Fontları ve Prolink PixelView PV-NT1004+ TV Kartı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Şub 2008 Sal 14:25:16 EET

> 1- Pardus kurulduktan sonra her türlü donanımı kendisi
> sorunsuz tanıdı. NVidia Ekran kartımı da sorunsuz
> olarak yükledi. Çözünürlük de aynı windowstaki gibi. Ancak
> nedense Firefox'la site açtığımda siteler kocaman
> görünüyor ve fontlar görünüm bir acayip. Bu konu ile ilgili
> yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim. Nasıl sitede
> belirtilen default font ve büyüklükleri ayarlayabilirim.

 Tasma -> Görünüm ve temalar -> gtk stil ve yazıtipleri ayarından
firefox yazıtiplerini ayarlayabilirsiniz. Yeterli olmazsa firefox
içinden düzen -> seçenekler seçilince ilk gelen menüden sayfa
yazıtiplerini ayarlayabilirsiniz ancak gerek olmamalı

> 2- Prolink PixelView PV-NT1004+ External TV Kartım  var.
> Tasma'da bir iki tane Prolink TV Kartı Driverı gördüm ancak
> benimki orada yok. Internet'te de aradım ancak bulamadım.
> Nasıl bulabileceğim konusunda fikri olan var
> mıdır?

 Aygıt usb den bağlanıyorsa /usr/sbin/lsusb çıktısını iletirseniz daha
net bilgi verebiliriz