[Pardus-kullanicilari] Pardus Firefox Fontları ve Prolink PixelView PV-NT1004+ TV Kartı

Ceyhun Ganioglu ceyhun at likya.net
19 Şub 2008 Sal 03:31:33 EET

Merhabalar,

Bu ilk mesajım. Kuralları okudum ve uymaya
çalışacağım. Windows XP'yi bilgisayarımdan tamamen
sildim. Ve Pardus kurdum. Herşeyi oldukça kolaylaştırdı.
Ancak sizlere iki sorum olacak:

1- Pardus kurulduktan sonra her türlü donanımı kendisi sorunsuz
tanıdı. NVidia Ekran kartımı da sorunsuz olarak yükledi.
Çözünürlük de aynı windowstaki gibi. Ancak nedense Firefox'la site
açtığımda siteler kocaman görünüyor ve fontlar görünüm bir
acayip. Bu konu ile ilgili yardımcı olabilecek olan varsa
sevinirim. Nasıl sitede belirtilen default font ve büyüklükleri
ayarlayabilirim.
2- Prolink PixelView PV-NT1004+ External TV Kartım  var. Tasma'da bir
iki tane Prolink TV Kartı Driverı gördüm ancak benimki orada yok.
Internet'te de aradım ancak bulamadım. Nasıl
bulabileceğim konusunda fikri olan var mıdır?

Teşekkürler

Ceyhun

Message sent using LikyaNet Webmail Service