[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

AL-İŞ BİLGİSAYAR info at alisbilgisayar.com
19 Şub 2008 Sal 13:18:36 EET

Ben bilgisayarlar artasinda bir ftp olusturmak istedim elimdeki serverla
bunun icin ucretsiz olan fedorayi yukledim ftp haline getirdim ama kurarken
dikkat etmedigim bir mesele var HDD si 1 trebayt (4 tane ayri 250 gb hdd)
ben bunu kuraraken redhat olarak aldim galiba :)
suanda fedorada sadece 1 disk gorunuyor ben olasi bir cokmeye karsilik simdi
hdd yi ikiye bolmek istiyorum yani fedora bir yerde dosyalar ikinci bolumde
olmasini bunu nasil basarabilirim bilgisi olan varsa paylasirsa
sevindirirsiniz
simdiden tesekkurler