[Pardus-kullanicilari] Xp diskinden veri okuma ve Xp diskine veri yazma

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
13 Şub 2008 Çar 21:00:02 EET

03.02.2008 tarihinde Serdar Özgür <vefaliserdar at gmail.com> yazmış:

> Program kaldırma konusunda yardımcı olan arkadaşlara öncelikle teşekkür
> ediyorum. Bilgisayarımda bir türlü çalışmayan Urbanterror oyununu işten
> güçten ve kızımdan fırsat bulup nihayet iki gün önce kaldırdım. Ve hiçbir
> sorun da çıkmadı.
> Şimdi asıl konuya gelecek olursak 300 Gb'lık diskimde hen Pardus hem de Xp
> var. Yalnız Pardusu sırf çalışmalarıma ayırdığım için verilerimi Xp kısmında
> depoluyorum. Fakat geçenlerde elime geçen bir bilgisayar dergisinde
> Pardusdan NTFS formatlı diske 800 Mb'ın üzerinde veri yazmanın ( sanırım
> [...]

Üzerinden baya zaman geçmiş ama güzel bir öneri de benden. Windows'taki
verilerinizi home bölümünüze alın. Windows bölümlerinizden tamamen kurtulun.
Çok ihtiyacınız var ise virtualbox ile bir windows kurun pardus altında
windows çalıştırın. Pardustaki dosyalarınıza da samba ile ulaşın. Bence en
güvenli, sorunsuz ve özgür sisteme böyle ulaşabilirsiniz.

Sağlıcakla,