[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Şub 2008 Sal 11:54:16 EET

Arkadaşım
İndirmiş olduğunuz Pardus Cd sinin md5sum kontrolünü yaptınız mı? Bir diğer
şık ise Cd ye kaydederken 16x hızın üzerinde kaydedildiğinde problem
çıkabiliyor. Benim şu an önerebileceğim Cd md5sum kontrolü tam ise düşük
hızda tekrar kaydettikten sonra kuruluma başlamanız.Kolay gelsin

12.02.2008 tarihinde erdal ayan <davutlu60 at yahoo.com> yazmış: