[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumu

erdal ayan davutlu60 at yahoo.com
12 Şub 2008 Sal 10:54:54 EET

Merhaba;
Elimde windows XP yüklü bir pc var, hard diski 3 e böldük ve ntsf formatýnda biçimlendirdik, ayrýyetten pardusu de yüklemek istedim fakat disklerden birini ext 2 yada 3 formatýnda  biçimlendirdikten sonra hata verdi ve sistem yüklenmedi. Üst üste bir kac kez denedim ama olmadý, tekrar windows ta actým bilgisayarý ve disklerden birini pc görmedi, mustemelen pardus biçimlendirdi ve ntsf algýlamýyor, bu problemi nasýl çözebilirim ve pardusu nasýl kurabýlýrým. Yardýmcý olursanýz cok sevýnýrým. Saygýlarýmla...
Erdal Ayan

Looking for last minute shopping deals?  Find them fast with Yahoo! Search.