[Pardus-kullanicilari] wma convert problemi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Şub 2008 Sal 09:47:36 EET

Fatih Kardeşim
Fikrinize saygı duymamama rağmen katılmıyorum. ttnet de hakkımı aradım 4-5
ay gecikmeylede olsa geri aldım.Miktar mühim değil bu yanlışlığı düzeltmeyip
kulak arkası etselerdi müracaat tarihim ile onların yanıtsız bıraktığı
hakkımı tüketici derneği kanalıyla yine takip eder alırdım ki buna benzer
bir durumu komşum Bora bey T.Telekom ile yaşadı. T.Telekomun yaklaşımı kulak
arkası pozisyonu olunca Tüketici hakları korumaya müracaat ile 10 günde
sonuç aldı. Adam sendeci Toplum olmayalım her platformda hakkımızı
arayalım.Hak aramak günah değildir. Kaba tabirle kimse kimsenin enayisi
değil vede enayisi olamaz. İyi günler

12.02.2008 tarihinde Fatih Genç <fatih.genc at linux.org.tr> yazmış: