[Pardus-kullanicilari] wma convert problemi

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
12 Şub 2008 Sal 07:49:00 EET

   DRM korumalı müzik ve ttnet müzik servisi hakkında verdiğim linki
incelemenizde fayda var ama yakında amazon.com un kopya korumasız müzik
satışı yapacağını belirtmeliyim.
   http://www.pclabs.gen.tr/2008/02/04/ttnetmuzik-servisini-inceliyoruz/
   Ben daha önce de TCDD ye linux ve firefox kullandığım için online bilet
uygulamanızı kullanamıyorum şeklinde bir e mail atmıştım ve cevap geldi
"Sistemimiz sadece internet explorrer 5.0 ve üstünde çalışmakadır " .Zaten o
günden sonra sitede tarayıcı hakkında uyarı da var.Bu sebeple TTNET
şirketine mağduriyet bildirmenin bir faydası olacağını zannetmiyorum.

--
Fatih Genç