[Pardus-kullanicilari] LİNUX HAKKINDA

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Şub 2008 Pzt 19:19:19 EET

Merhaba
Bu görüşünüze katılmam pek mümkün değil. Bilgisayarımı takriben 2,5 sene
önce alırken Fiat seçeneğinin cazip oluşu nedeniyle Gelecek Linux yüklü
makineyi satın aldım. O günkü gelecek linux yüklü bilgisayarıma printerimi
ve web cam imi tanıtamayınca formatlayıp kubuntu kurdum. Aynı sıkıntıya
benzer durumu yaşayınca ister istemez winxp kurdum (Oğlumun lisanslı winxp
Home edition açıkta beklediği için) takriben 6 ay sonra internette
dolaşırken şans eseri Pardus gözüme takıldı İndirip Cd ye kaydettiğim
Pardusu ekran çözünürlüğümün probleminden dolayı zorlanarak ve hatta sistemi
çökerterek (BIOS ayarlarına girip tekrar düzenleyerek ilk defa bu işlemi de
gerçekleştirerek öğrendim) sistemi kurdum.Kısacası o gün bu gün Pardus
kullandığım gibi korkususca diğer distrolara da bakıp mukayese ediyorum. Bu
gün bilgisayar almaya gitsem ve yüklü olarak yerli işletim sistemi Pardus
olsa diğer sistemlerin kurulu olduğu bilgisayarlara göre ilk tercihim olur.
Tüketici olarak aynı performansa sahip iki veya üç ayrı sistem yüklü
bilgisayarlar içinde Ekonomik olanı ön sıraya çıkar. Bunu takiben kurulu
olan sistemin geliştiricilerinin Burada olması ve de yardım alabileceğim
kaynakların İnternette elimin altında ve de Türkçe oluşu hiç tereddütsüz
tercih nedenim olur.Sizin bu fikrinize katılmam pek mümkün değil Firma
Pardus ile çalışan bilgisayarın yanında winxp kurulu bilgisayarıda yan yana
pazarlar. Tüketici Fiat mukayesesi yapar ve hatta İnternet cafede Pardus
işletim sistemini arar formlara göz atar ufakda olsa bir teredütü varsa
bunuda giderir ve alır. Öyle zannediyorum ki hiç kimse ilk alışta ortalama
takriben  100 $ ı ve takiben Anti virüs programı için 40 $ ı çöpe atmak
istemez. İyi günler ve Saygılar

11.02.2008 tarihinde Ali Deniz EREN <ali.deniz.eren at gmail.com> yazmış: