[Pardus-kullanicilari] LİNUX HAKKINDA

Ali Deniz EREN ali.deniz.eren at gmail.com
11 Şub 2008 Pzt 18:31:36 EET

Merhaba,

Bireysel kullanım ile bilgisayar firmasının pardus dağıtması arasında
biraz fark var. Lisans açısından değil tabi. Öncelikle bir bilgisayar
firmasından söz edildiğini unutmamak gerekir. Biz zamanımızı
istediğimiz gibi kullanıp, bir çok zorlukları aşabiliriz. Fakat bir
bilgisayar firması böyle bir işe girmeden evvel biraz düşünmeli
sanıyorum. Hazırlık yapmalı. Planlamalı.

Hem firmanın ticari geleceği, hem kullanıcıların mağdur olmaması için
iyi bir hazırlık sürecinden geçilmeli. Daha detaylı düşünmeli. Ayrıca
böyle bir girişim, firmanın linux sağlayacağı müşterilerinin linux
işletim sistemine bakış açısını da etkileyecektir.

İyi çalışmalar..

11.02.2008 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

>  Selam,
>  İkili dosyaya gerek yok. Pisi depoda var zaten...
>
>  --
> Saygılarımla,
> Mucip:)
>

>  Emre Kocaoglu yazmış:
>  amsn'i eklemeye çalıştım, olmuyor. Masaüstüne gelen ikonu tıkladığımda
> program başlamıyor, koca bir dosya açılıyor
> ve "file:///home/Emre/Desktop/amsn-0.97-1.tcl84.x86.package
> ikili düzende
> (binary) bir dosya,-kaydetmeniz halinde hasar görebilir."
> yazılı bir mesaj geliyor.

> [...]

Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren at gmail.com