[Pardus-kullanicilari] Özgürlükİçin'de yeni bir dönem...

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
10 Şub 2008 Paz 20:05:34 EET

Merhabalar;

Bildiğiniz ve takip ettiğiniz gibi özgürlükiçin.com yeni tasarımı ve forumu
ile birlikte bir süre önce beta yayınına başladı. Kendi forum yazılımını
geliştiren özgürlükiçin sadece içeriği ile değil yapısı ile de özgür yazılıma
katkıda bulunuyor. Yakın zamanda sizler için hazırladığımız çok daha güzel
süprizleri görmeye başlayacaksınız.

Özgürlükİçin an itibari ile Pardus hakkında yapılmış en fazla içeriğe sahip
olan topluluk sitesi. Dergi kalitesinde diyebileceğimiz içeriğimiz hem biz
editörler tarafından ama daha önemlisi sizin tarafınızdan hazırlanıyor. Bugün
Pardus kullanan onbinlerce insan internet tarayıcılarında bizim yer imimizi
buluyorsa ve hergün özgürlükiçin'i ziyaret ediyorlarsa bu bizden çok bize
içerik hazırlayan, fikir veren, eleştiri yapan sizlerin eseri.

Ben bugünden itibaren önümüzde yeni bir dönemin başladığına inanıyorum.
Geliştirici arkadaşlarımız forum yazılımını bir adım öteye götürürken ben
size ve Pardus'a katkı sağlamak isteyen herkese sesleniyorum.

Özgürlükİçin.com için paket ve oyun incelemeleri ile nasıl
belgeleri yazarak bize ve Pardus'a destek olabilirsiniz. İnsanları Pardus
kullanmaya teşvik edecek bu içerik arttıkça Pardus'un daha fazla yerde daha
fazla insan tarafından kullanıldığını farkedeceksiniz.

Eğer yazı yazmak istiyor ama nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız katkı
sayfalarımıza başvurabilir ve aklınıza yazılarla ilgili gelecek her soruyu
özgürlükiçin e-posta listesinde sorabilirsiniz.

Yazılarınızı bekliyoruz...

Özgürlükiçin... Pardus kullanın
--
Akın Ömeroğlu