[Pardus-kullanicilari] Hiç bir linux kurulum cd'ini okuyamayan bir dizüstü...

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
10 Şub 2008 Paz 19:51:39 EET

Peki diğer sıradan CD'leri okuyabiliyor mu? Okumaktan kastınız boot etmek
mi? bilgisayar açıkken cdyi takınca içeriğini gösteriyor mu cdnin?

Bende aynı modelin Sempron 32'si var. CD sürücüsü benzer durumla
karşılaşmıştı, birçok CDyi okumuyordu. Teknik servise verdim, değiştirdiler,
sorun kalktı. Biraz uzun sürebiliyor bu süreç ama.

10.02.2008 tarihinde LEVENT TERLEMEZ <lterlemez at anadolu.edu.tr> yazmış: