[Pardus-kullanicilari] pardusman, flash bellek için özel

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
8 Şub 2008 Cum 23:10:19 EET

Merhaba. Pardus'u yeni yükledim ve çok memnunum. Hem hızından memnunum, hem de
virüs derdinden kurtulmama. Tabii daha tam alışamadım, henüz öğrenme
aşamasındayım. Bu arada, bilenlere bir kaç sorum var:

1- Pardus'un bir chat programı var mı? Mesela msn hesabıma Pardus'tan
ulaşabilir miyim?

2- Windows'la çalışan başka bir bilgisayardaki Media Player'daki müziklerimi
Pardus'a yükleyebilir miyim?

3. Windows'la çalışan başka bir bilgisayardaki Picasa'daki resimlerimi
Pardus'a yükleyebilir miyim?

Şimdiden teşekkür ederim.
Emre Kocaoğlu