[Pardus-kullanicilari] pardusman, flash bellek için özel

Hüseyin -neXus- nxs at nxsn.com
8 Þub 2008 Cum 22:41:46 EET

07.02.2008 tarihinde Levent TERLEMEZ <lterlemez at anadolu.edu.tr> yazmış:

>    Sayın Kullanıcılar,
>

> http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Pardusman_ile_Aromal%C4%B1_Pardus_Haz%C4%B1rlamakadresinde anlatılanlardan yararlanarak, flash belleğime pardus live kurmak
> istiyorum. Ancak, repository'e
> http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2 adresini grip
> update repository tıklayınca okuma yapıyor. Ancak, select packages ve Make
> iso buttonları çalışmıyor. Konsoldan gelen sonuçlar aşağıdaki gibidir. Ne
> yapmalıyım yada yaptığım bir hatamı var? pardusmanda verilen çalışan.xml'i
> [...]

bence bunu hata kaydı olarak girebilirsiniz. bende de aynı şey oldu.

http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.3/
adresine girip pisi-index.xml.bz2 yi farklı kaydettim. yani depo dosya
sistemimizde oldu ve belgedeki gibi file:///yol gibi yazabildim. böyle
yazdığım zaman butonlar çalıştı..

daha sonra http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.3/pisi-index.xml.bz2olarak
denediğimde de konsolda farklı hatalar çıktı ama paketleri
görebildim.

olay karışık gibi biraz

kolaylıklar..

--