[Pardus-kullanicilari] Microsoft Bluetooth ve Hibernation

Ferit Mayatürk ferit.mayaturk at gmail.com
7 Şub 2008 Per 17:46:27 EET

Thursday 07 February 2008 16:18:07 tarihinde huseyin bilen şunları yazmıştı:

> Bluetooth
> harici usb bağlantı portunuzu değiştirip denemenizde belki bağlantı
> oksidasyonundan kaynaklanan bir nedenden dolayı çalışmamış olabilir.Kolay
> gelsin
İlginize teşekkürler! Aytek beyin sorunu da benimki gibi. Fare olarak
rahatlıkla kullanabiliyorum. Yani usb bağlantı noktası çalışıyor. Ama
bluez-utils servisini çalıştırmama rağmen  bluetooth alıcısı olarak
çalışmıyor.
--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi