[Pardus-kullanicilari] Microsoft Bluetooth ve Hibernation

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Şub 2008 Per 16:18:07 EET

Ferit bey
Bilemiyorum belki ben şanslıydım veya aldığım bluetooth aygıtının üzerinde
uyumlu olduğu sistemler içinde linux oluşuydu.İlk takışımı müteakkip digital
kameradan tüm çekilen fotoğrafları Pardus a aktarıp HP PSC 1315 printerim
ile fotoğraf kağıdına baskılarını gerçekleştirdim. Bluetooth harici usb
bağlantı portunuzu değiştirip denemenizde belki bağlantı oksidasyonundan
kaynaklanan bir nedenden dolayı çalışmamış olabilir.Kolay gelsin
07.02.2008 tarihinde Ferit Mayatürk <ferit.mayaturk at gmail.com> yazmış: