[Pardus-kullanicilari] levent sari sohbet etmek istiyor

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
7 Şub 2008 Per 02:32:31 EET

devvrim yazmış:
> Ya büyütülmesi gereken bir konu bence... Burada bulunan insanlar ahraz
> kör felan değil,,  Az çok bilgisayarla ilgisi olan fareyi tutmasını
> bilen insanlar,, daha önce reklam yapanlarıda gördük... Hem başka bir
> insan ilk defa yanlışlıkla gönderse gene tamam ama hatırladıgım
> kadarıyla levent arkadaşımızın bu ilk değil daha öncede saçma şeyler
> olmuştu.

    Aslında Devvrim bir yerde haklı, genelde dikkatsiz bir iyimdir ve
hep bu tip saçmalıklar  başıma gelir, ama bu sefer bu şeyin nasıl
olduğunu bende anlamış değilim. Sistemi kurcaladığım doğru, ama tutup da
böyle bir mail atmadım, keza sabah beri en az 50 defa "thunderbird" ü
kontrol ettim ama yok. Yani bu iş benim elimden çıkmış gibi değil. Ama
yinede verdiğim rahatsızlıktan dolayı listeden özür dilerim. Ancak bu
sorunun nereden kaynaklandığını tam olarak bana söylerseniz bende hiç
değilse ona göre bir çözüm alabilirim. Şimdiden herkese teşekkürler....