[Pardus-kullanicilari] levent sari sohbet etmek istiyor

devvrim devvrim at gmail.com
7 Şub 2008 Per 01:44:33 EET

Ya büyütülmesi gereken bir konu bence... Burada bulunan insanlar ahraz kör
felan değil,,  Az çok bilgisayarla ilgisi olan fareyi tutmasını bilen
insanlar,, daha önce reklam yapanlarıda gördük... Hem başka bir insan ilk
defa yanlışlıkla gönderse gene tamam ama hatırladıgım kadarıyla levent
arkadaşımızın bu ilk değil daha öncede saçma şeyler olmuştu.

06.02.2008 tarihinde Adil <hadildonmez at mynet.com> yazmış: