[Pardus-kullanicilari] Pardus openvz template

Bahri Meric CANLI bahri at canli.info
6 Şub 2008 Çar 21:04:51 EET

Merhaba

Birçok vps satan hosting firması sistem kaynaklarını(vps sahibi
açısından aynı şey geçerli olmasada) daha iyi kullandığı için OpenVZ yi
tercih ediyor. Bu sebeple olsa gerek birçok dağıtımın openvz şablonları
openvz.org adresinden indirilebiliyor.

Ben de pardus u openvz üzerinde sanal makine olarak kullanmak istiyorum.
Daha Pardus için openvz şablonu yapan oldu mu? Şuan pardus için openvz
şablonu yapmak için çalışmaya başladım. Daha önce yapan olduysa
paylaşırsa tekrar ayı şeyi yapmış olmayayım.

İyi çalışmalar