[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 25, Konu 25

selim.aluc at emo.org.tr selim.aluc at emo.org.tr
6 Şub 2008 Çar 20:19:18 EET

selamlar,

http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Ndiswrapper da yazıldığı şekliyle
(CDROM'da acer5315'in XP sürücüleri var)

ndiswrapper -i /media/hda/Drivers/802BGB/bcmwı6.inf

komutunu girdiğimde "-su: ndiswrapper: command not found" iletisi alıyorum.

1.   ndiswrapper silinmiş olabilir diye düşünüyorum, pardusu yeniden
yüklemeyi denedim ancak her rebootta harddiskten açtı (CDROM'u biostan ilk
seçenek olarak göstermeme rağmen). yeniden yüklemenin yolu nedir?

2.   ndiswrapper'da sorun olmadığını varsaysak XP sürücülerini nasıl
yükleyebilirim?

iyi çalışmalar....

  Selim ALUÇ
+90 312 555 48 44-34