[Pardus-kullanicilari] BİLGİ ALMAK İSTİYORUM

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
6 Şub 2008 Çar 15:31:01 EET

Selam Dogukan  Bey,

1) Lisans ucreti odemeniz gerekmez, GPL lisansi ile dagitilan linux
dagitimlari sizin icin bedavadir. Ancak sistemi olusturan parcalarin
kodlarinda bir degisiklik yapip gelistirirseniz, bunu yine herkesin
kullanimina acmaniz gerekir. Daha detayli bilgi icin GPL v2 lisansini
okumanizi tavsiye ederim.

2) Bazi .exe dosyalarini, wine isimli programi paket yoneticisinden kurarak
calistirabilirsiniz. Ancak her zaman calismayabiliyor. Kullanmak istediginiz
.exe nedir? Genelde basit programlar calisir, ama excel word veya oyunlar
gibi programlar calismayabiliyor.

Emre