[Pardus-kullanicilari] BİLGİ ALMAK İSTİYORUM

Doğukan ÇELİK dou_kan_92 at hotmail.com
6 Şub 2008 Çar 14:58:46 EET

Merhaba,

bilgisayarıma pardus işletim sistemini kurmak istiyorum. Sitenizden biras bilgi edindim ama yinede aklıma takılan bir kaç nokta var ;

1.`si pardus için ne kadar lisans ücreti ödememiz gerekiyor veya nereden satın alabiliris..
2.`si windows ortamında çalıştırdığımız bazı .exe dosyalarını pardusta çalıştırabilirmiyiz.

cevaplarınızı dört gözle bekliyorum , vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşşekür ederim...
Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com