[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Şub 2008 Sal 11:17:13 EET

05.02.2008 tarihinde metin Kocaoğlu <metinkocaoglu at msn.com> yazmış:

> Saygı değer pardus kullanıcılarına

Merhaba,

sorunlarım şunlar - masa üstünde açtığım pencereleri minimum yaparak alt
> panele atıyorum ancak alt panelde gözükmüyor.nede tıklayınca panele
> gelecek bir şey görünüyor. ama panelde görülen masa 1 masa2 sembollerinin
> üstüne mausla gelince panele attığım şeylerin görüntüsü görünüp kayboluyor.
> bunu nasıl düzeltebilirim (.xp de minimumlar alt panele sıralanıyor
> istediğimi yukarı alıyorum biliyorsunuz)

Aslında bu varsayılan olarak oluyor ama siz bir şekilde bunu kaldırmışsınız,
yani panelden "görev çubuğu" programcığını
kaldırmışsınız. panel sağ tıklayıp (kilitliyse önce "panel kilidini aç"
)>panele programcık ekle>gelen pencereden "görev çubuğu" nu seçin. ardından
panele sağ tıklayıp paneli kilitleyin.

skyp e   ve messengerlerle sesli görüntülü görüşme yapamıyorum. ses
> kaydediciyi hala düzenli bir şekilde çalıştıramadım. bunla ilgili açılacak
> bir paketmi var yoksa.

msn hesabından görüntülü sohbet şu an  Pardus'ta kullanılamıyor. skype zaten
linuxta en son 2.0 beta versiyonu ile
bu desteği sağladı. isterseniz onu kendiniz derleyip kullanabilirsiniz. bir
konsole açıp su komutuyla root olduktan sonra

pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/applications/network/skype/pspec.xml

komutuyla paketi derleyin, oluşan paketi çift tıklayıp kurabilirsiniz.

ayrıca bilgisayarda radyodan veya videodan dinlediğim bir müziği nasıl
> kaydedebilirim pardusta.

kaffeine ve mplayer programlarında kaydetme seçeneği var. biraz karıştırın
bence..