[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

metin Kocaoğlu metinkocaoglu at msn.com
5 Şub 2008 Sal 10:52:15 EET

Saygı değer pardus kullanıcılarına

sorunlarım şunlar - masa üstünde açtığım pencereleri minimum yaparak alt panele atıyorum ancak alt panelde gözükmüyor.nede tıklayınca panele gelecek bir şey görünüyor. ama panelde görülen masa 1 masa2 sembollerinin üstüne mausla gelince panele attığım şeylerin görüntüsü görünüp kayboluyor. bunu nasıl düzeltebilirim (.xp de minimumlar alt panele sıralanıyor istediğimi yukarı alıyorum biliyorsunuz)

skyp e   ve messengerlerle sesli görüntülü görüşme yapamıyorum. ses kaydediciyi hala düzenli bir şekilde çalıştıramadım. bunla ilgili açılacak bir paketmi var yoksa.ayrıca bilgisayarda radyodan veya videodan dinlediğim bir müziği nasıl kaydedebilirim pardusta.

şimdilik bu iki soruma cevap arıyorum teşekkür ederim.
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://get.live.com