[Pardus-kullanicilari] Xp diskinden veri okuma ve Xp diskine veri yazma

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
3 Şub 2008 Paz 23:48:25 EET

NTFS yerine ext kullanın, Windows'a www.fs-driver.org/ adresinden sürücüsünü
yükleyebilirsiniz, ben sorunsuz kullanıyorum, yanlız bir şartla ne
Windows'dan Linux root bölümlere ne de Linux'dan Windows C: bölümüne yazma
işlemi yapmayın ve verilerinizi mutlaka sistem olmayan ayrı bir ext bölüme
alın. (FAT32'de olur ama en fazla 32 MB biçimlendirme yapılabiliyor)

03.02.2008 tarihinde Serdar Özgür <vefaliserdar at gmail.com> yazmış: