[Pardus-kullanicilari] Birkaç soru

Hüseyin -neXus- nxs at nxsn.com
2 Þub 2008 Cmt 18:26:15 EET

02.02.2008 tarihinde metininadresi <metininadresi at mynet.com> yazmış:

> 1( Pardus lynux lynux) kurulumunu yaptım.İnternetten güncellemeler
> yaptım bir kaç kullanmadan sonra sistem açılış komutuna
> kendiliÄŸinden pardus 2007.3 (2.6.18.n-86)  diye bir komut daha
> eklendi.pc de xp de kurulu oldu üç seçenek( pardus lynux lynux)
> olanı sildim doğrumu yaptım?

evet silmekle doğru yaptınız. alttaki linki okuyabilirsiniz.
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Grub_Men%C3%BCs%C3%BC_Temizli%C4%9Fi

2- ses kayıttan mikrofonla ve line dan ses kaydını nasıl
> yapacağım.? mikrofonla sese ulaşamıyorum

Saatin solundaki ses ayarlama programı KMix'e sol tıklayın oradan
Karıştırıcılar'a tıklayın
Sonra Anahtarlar > Input Source'un Mic olduÄŸundan emin olun

3- pardusu kurarken şifre ve parola koydum her açılışta soruyor
> yazıyorum açıyorum ,Xp deki gibi parolasız hale nasıl getiririm.
> Yenidenmi silip yüklemem lazım pardusu? yani otomatik açılsın.

ALT+F2 ya basarak çalıştır'ı açın ve tasma yazıp enter tuşuna basın, tasmayı
çalıştırın.
TASMA > sistem seçenekleri > giriş yöneticisi ne gelin. alt solda Yönetici
Modu var ona basın ve root şifrenizi girin.
Daha sonra EriÅŸilebilirlik sekmesine gelip otomatik giriÅŸi etkinleÅŸtir
diyebilirsiniz.

4- msn yahoo icq gibi messengerlerle karşılıklı görüntülü nasıl
> konuşabilirim? yazıyla tamam ama görüntülü konuşma maalesef
> yapamadım.????

Pisi aracılığıyla amsn programını kurarsanız istediklerinizi daha kolay
yapabilirsiniz.

--
Hüseyin
http://www.birazkisisel.com - super blog !