[Pardus-kullanicilari] Birkaç soru

metininadresi metininadresi at mynet.com
2 Şub 2008 Cmt 18:11:06 EET

Kıymetli pardus kullanıcılarından acemice bir kaç içinden
çıkamadığım sorularım olacak ilgileneceğinizi ümit ederim.

1( Pardus lynux lynux) kurulumunu yaptım.İnternetten güncellemeler
yaptım bir kaç kullanmadan sonra sistem açılış komutuna
kendiliğinden pardus 2007.3 (2.6.18.n-86)  diye bir komut daha
eklendi.pc de xp de kurulu oldu üç seçenek( pardus lynux lynux)
olanı sildim doğrumu yaptım?
 2- ses kayıttan mikrofonla ve line dan ses kaydını nasıl
yapacağım.? mikrofonla sese ulaşamıyorum

3- pardusu kurarken şifre ve parola koydum her açılışta soruyor
yazıyorum açıyorum ,Xp deki gibi parolasız hale nasıl getiririm.
Yenidenmi silip yüklemem lazım pardusu? yani otomatik açılsın.

4- msn yahoo icq gibi messengerlerle karşılıklı görüntülü nasıl
konuşabilirim? yazıyla tamam ama görüntülü konuşma maalesef
yapamadım.????

5-root da ethernet veya adsl le modem kurulumunda yapılan bir komut
diziyle işlem vardı bir yerlere kaydetmiştim bulamıyorum hangi
sayfada hangi adreste şifremizi girdikten sonra eth0 veya adsl gibi
komutlarla başlayıp sonuna kadar götürüp bağlantı
kuruyordum.bununda yerini adresini bildirirseniz beni meraktan
kurtarırsınız. Hepinize kolay gelsin.