[Pardus-kullanicilari] A�da Yazıcı Payla�ımı (Windows'daki yazıcıyı kullanmak)

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
2 Þub 2008 Cmt 00:41:42 EET

Merhaba,

Aydýn bey çok teþekkürler, uzun zamandan beri benim de yaþadýðým bir sorundu bu; listeden yanýt alamayýnca çözümünü zamana býrakmýþtým.

Dediðiniz gibi sorun Windows að seçeneklerinde Unix'e izin vermekmiþ. Onu imleyip ayarlarý yapýnca ve yazýcý markalarýnda bulunmayan sürücü seçeneklerinde de deðiþik sürücü seçince, aylar sonra Pardus'tan Windows üzerindeki yazýcýya ulaþabildim ve yazdýrabildim.

Çok teþekkürler...

Esenlikle..

Ömer Özen

Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> wrote: Merhaba,
Öncelikle yazýcýlarý windows'ta paylaþýma
açtýðýnýzý varsayýyorum.
Sonra gene windows (XP) da "program ekle-kaldýr"dan
windows bileþenlerine
girip "Diðer að dosya yazdýrma hizmetleri"
seçeneðindeki ayrýntýlarý
týklayýnca çýkan "Unix için yazdýrma hizmetleri"
kutucuðunu iþaretlemeniz
gerekiyor.
Gene windows güvenlik duvarýnda dosya-yazýcý
paylaþýmýnýn açýk olmasý gerekir.

01 Þub 2008 Cum tarihinde, Ali E.ÝMREK þunlarý
yazmýþtý:
> Tüm sistemler ayný çalýþma grubunda,
Tasma->Samba'dan ayarlanabiliyor
> çalýþma grubu. Tara düðmesine týklayýnca
aðdaki diðer pardus sistem
> listeleniyor ama windows sistemler yok.
>
> 01.02.2008 tarihinde teciman
 yazmýþ: