[Pardus-kullanicilari] Grub'da Windows XP ayari

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
1 Şub 2008 Cum 22:21:24 EET

Windows'u uzatılmış bölüm içindeki mantıksal bölüme kurmuşsunuz yani
birincil (Primary) bölüm değil. İşletim sistemleri sorun yaşamamak için
birincil bölümlere kurulur ancak bir diskte en fazla 4 tane birincil bölüm
olabileceğinden daha fazla bölüm kullanmak için uzatılmış bölüm denilen
faydalı bir icat çıkarılmış. Ancak dediğim gibi bu uzatılmış bölümler sadece
veri bölümleri için kullanılması tavsiye edilir.

Neyse olan olmuş, önce grub.conf'daki map satırlarını kaldırıp deneyin.
Olmazsa  root kullanıcısyla konsolu açın ve grub komutuyla grub> promtu
gelsin.
root (hd0, yazdıktan sonra Tab tuşuna basın ve listeyi bize gönderin.

30.01.2008 tarihinde Burak ASLAN <cagriaslan at gmail.com> yazmış: