[Pardus-kullanicilari] Akregator yazının tamamını yeni sekmede açamıyor.

Linux linuxlist at gmail.com
1 Şub 2008 Cum 22:27:59 EET

2008/2/1 Tuna Han ALTINPINAR <tunahan at gmail.com>:

> Akregator programında okunan haber başlıklarının tamamını okumak için
> altta bulunan "Yazının Tamamı" linkine tıklayınca yeni sekmede açmaya
> çalışıyor ve program donuyor. "xkill" ile sonlandırıyorum, donan pencere
> kayboluyor fakat "KDE Sistem İzleyicisi" ile baktığımda çalıştığını
> görüyorum. Buradan tekrar sonlandırınca program çalıştırılabiliyor.
>
> Konsolda da aşağıdaki hatayı alıyorum.
> Bir çözüm varmıdır?

Cozum vardir mutlaka ama biz gorur muyuz bilemiyorum :)
Ben simdilik harici tarayicida ac diyerek firefox ile idare ediyorum.

nspluginviewer (daha dogrusu Adobe NS Flash Player) arkadas yuzunden su an
piyasadaki pek cok linux dagitiminin guncel halide gorulen ve epey kafa
patlatilan bir problem bu.

Bu kilitlenme esnasinda muhtemelen CPU kullaniminiz da 100% oluyordur.