[Pardus-kullanicilari] Akregator yazının tamamını yeni sekmede açamıyor.

Tuna Han ALTINPINAR tunahan at gmail.com
1 Şub 2008 Cum 13:11:09 EET

Akregator programında okunan haber başlıklarının tamamını okumak için altta
bulunan "Yazının Tamamı" linkine tıklayınca yeni sekmede açmaya çalışıyor ve
program donuyor. "xkill" ile sonlandırıyorum, donan pencere kayboluyor fakat
"KDE Sistem İzleyicisi" ile baktığımda çalıştığını görüyorum. Buradan tekrar
sonlandırınca program çalıştırılabiliyor.

Konsolda da aşağıdaki hatayı alıyorum.
Bir çözüm varmıdır?

tuna at Pardus ~ $ akregator
QObject::connect: No such slot Akregator::View::slotAbort()
QObject::connect:  (sender name:   'unnamed')
QObject::connect:  (receiver name: 'akregator_view')
tuna at Pardus ~ $
(process:16083): GLib-GObject-CRITICAL **: gtype.c:2242: initialization
assertion failed, use IA__g_type_init() prior to this function

(process:16083): GLib-CRITICAL **: g_once_init_leave: assertion
`initialization_value != 0' failed

(process:16083): Gtk-CRITICAL **: gtk_clipboard_get_for_display: assertion
`GDK_IS_DISPLAY (display)' failed
Adobe Flash Player: gtk_clipboard_get(GDK_SELECTION_PRIMARY); failed. Trying
to call gtk_init(0,0);

--
Tuna Han ALTINPINAR
Harita Mühendisi