[Pardus-kullanicilari] WD 1,5TB Harici SD Tanitma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Ara 2008 Çar 16:54:56 EET

Tekrar Merhaba,

Su sayfa okunarak linux'taki soft-RAID destegi ile ilgili bilgi
edinilebilir:

http://www.linuxmanpages.com/man8/mdadm.8.php

Ayrica asagidaki komutlar root olarak denenerek RAID'e sahip partition'lar
varsa ogrenilebilir:

* mdadm --examine --brief --scan --config=partitions*

Ornegin benim sistemimde raid0 ve raid1 var partition'lar ustunde, su sonuc
cikiyor:

voyager ~ # mdadm --examine --brief --scan --config=partitions
ARRAY /dev/md0 level=raid0 num-devices=2
UUID=4aa0a1f6:ffd7bb61:902751b3:7c37f95c
ARRAY /dev/md1 level=raid1 num-devices=2
UUID=ee184b96:7811162e:9ef56341:5da37e6a

Emre