[Pardus-kullanicilari] WD 1,5TB Harici SD Tanitma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Ara 2008 Çar 16:41:14 EET

Merhaba,

Eger bu cihazlarla ilgili bir model numarasi vs. verirseniz belki inceler
icinde gercekten bir raid kontrolcusu olup olmadigini, veya windows'a
yuklenen bir surucu ile yalanci raid'lik mi yaptigini ogrenebiliriz.

Bu tip nispeten ucuz kutularda gercek bir raid kontrolcusu gormek beni
sasirtir dogrusu. Bu arada arabirim ne bu aletin? SCSI mi? e-Sata mi?
(USB'den RAID0 yapmak cok anlamsiz olur sanirim). Ethernet arabirimi var mi?

Emre