[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.1 ve Hp DV5000 Sorunu..

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Ara 2008 Çar 01:46:16 EET

Merhaba,

2008/12/30 Eyüp Ersan <eyupersan at gmail.com>

> Hp DV5000 serisi dizüstüm var..AMD Turion İşlemcili ATI Radeon XPRESS
> 200M ekran kartına sahip..
> Üzerinde Pardus 2007 yüklüydü ve oldukça memnun bir şekilde kullanıyordum..
> Dün Pardus 2008,1 kurdum. Fakat bilgisayar açılırken 4-5 dakika sonra
> Pardus Kullanıcı giriş ve şifre ekranı geliyor..
> ATI sürücülerini güncelledim. FGLRX sürücülerini denedim yine aynı
> problem var..Open Suse 11.0 kurdum onda da aynı problem var,
> 4-5 dakika bekliyor sonra açılıyor..Aynı makineye Ubuntu 8.10 kurdum
> onda problem yok..

Ilginc, bir yakinimda da ayni bilgisayardan var ama onun ekran karti Nvidia
ve pardus sorunsuz calisiyor.

Tum ATI suruculeri denediniz mi? Kernel'deki acik kaynak kodlu olani ve
fglrx tabii ki. Olmadi bir de VESA surucu ile deneyin? GRUB ekraninda
guvenli modu secip deneyebilirsiniz bunlari.

Bir de hata raporu girmeyi deneyebilirsiniz tabii.

--
Emre