[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.1 ve Hp DV5000 Sorunu..

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
31 Ara 2008 Çar 00:24:55 EET

Selamlar,

Hp DV5000 serisi dizüstüm var..AMD Turion İşlemcili ATI Radeon XPRESS
200M ekran kartına sahip..
Üzerinde Pardus 2007 yüklüydü ve oldukça memnun bir şekilde kullanıyordum..
Dün Pardus 2008,1 kurdum. Fakat bilgisayar açılırken 4-5 dakika sonra
Pardus Kullanıcı giriş ve şifre ekranı geliyor..
ATI sürücülerini güncelledim. FGLRX sürücülerini denedim yine aynı
problem var..Open Suse 11.0 kurdum onda da aynı problem var,
4-5 dakika bekliyor sonra açılıyor..Aynı makineye Ubuntu 8.10 kurdum
onda problem yok..

Acaba KDE masaüstünün çekirdek sürümü DV5000 ile sorunlu olabilir mi?

Pardus 2008.1, Linux çekirdeğinin 2.6.25.20-113 sürümünü, Open Suse ise
2.6.25.5-11  sürümünü kullanıyor..

Ne yapmam gerekli? Aksi halde Pardus 2007' ye dönmek zorunda kalacağım

Sağlıcakla kalın..

E.Ersan SÜLÜN