[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

İsmail Balcıoğlu ismailparduslist at gmail.com
30 Ara 2008 Sal 17:47:08 EET

Sorun sadece grub sorunuysa eğer [1] deki adrese de göz atabilirsiniz. Grub
error 22 nin tam manasını bilemiyorum, belki yardımcı olabilir.

[1] http://www.ubuntu-tr.org/index.php?topic=192.0;wap2

Grub kurtarma işlemi için sürekli bu yöntemi kullanıyorum. Verdiğim
adresteki alternatif yolu hiç denemedim.
Pardus çalışan ile de aynı işlem gayet rahat uygulanabiliyor. Tek farkla:
sudo grub komutu yerine önce su komutuyla root olup, sonra grub komutunu
vererek- Fakat pardus çalışanın açılmadığını belirtmişsiniz-