[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

besim durgun bpardusd at gmail.com
28 Ara 2008 Paz 00:39:52 EET

Seval Hanım,
Bir çalışan CD bu tür durumlarda oldukça yararlı. Öncelikle bölümlenmesini
değiştirme ihtimali olan disklerde bir hasar olup olmadığını sistemi çalışan
cd ile başlatarak görebilirsiniz. Sorun sadece grub sorunu ise,
Åžuraya <http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub%27u_kurtarmak>  veya daha
ayrıntılı bilgi için (İngilizce ama)
ÅŸuraya<http://www.gnu.org/software/grub/manual/grub.html#Stage1_002e5-errors>bir
bakın.
Bunları bir denedikten sonra, bir yere varamazsak, tekrar bilgi verin bize.
Hard disk bölüm(leri) silinmiş işe, bunları kısmen kurtarmanın yolları var.
Kolay olmasa da...Böyle ise bize tekrar yazın. Yardımcı olmaya çalışalım.
Geçmiş olsun.
Besim