[Pardus-kullanicilari] Pardus Açılış Sorunu

Huseyin Berberoglu hberberoglu at gmail.com
29 Ara 2008 Pzt 11:57:09 EET

2008/12/29 basar yıldırım <basaryldrm at gmail.com>:
>   Bana Yazmış Olduğunuz Tüm Yöntemleri Denedim Ama Bir İşe Yaramadı.
>   Biz Bu Pardusta Açılış (Çomar Başlatılıyordaki) Şifresini Nasıl Nötür Hale
> Getiteceğiz...
>
>   Şifreleri Verirken Dikkat Etmemize Rağmen Şifreleri Kabul Etmiyor ve
> Sistem Normal Yolla Açılmıyor..
>
>   Update Ettikten Sonrada F3 Öntanımlı Modu da İptal Ettiği İçin Sisteme
> Girişte Yok,
>   Bunu Nasıl Ayarlayacağız ve Sisteme Nasıl Gireceğimizi Anlatırsanız Çook
> Sevinirim.

Merhaba,

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Unutulan_kullan%C4%B1c%C4%B1_parolalar%C4%B1n%C4%B1_yeniden_olu%C5%9Fturmak#Yetkili_kullan.C4.B1c.C4.B1_parolas.C4.B1_biliniyor.2C_normal_kullan.C4.B1c.C4.B1_parolas.C4.B1_unutulmu.C5.9F

Kolaylıklar.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - süper blog