[Pardus-kullanicilari] Pardus Açılış Sorunu

basar yıldırım basaryldrm at gmail.com
29 Ara 2008 Pzt 10:34:02 EET

  Arkadaşlar Yardımlarınız İçin Teşekkür Ederim....

  Bana Yazmış Olduğunuz Tüm Yöntemleri Denedim Ama Bir İşe Yaramadı.
  Biz Bu Pardusta Açılış (Çomar Başlatılıyordaki) Şifresini Nasıl Nötür Hale
Getiteceğiz...

  Şifreleri Verirken Dikkat Etmemize Rağmen Şifreleri Kabul Etmiyor ve
Sistem Normal Yolla Açılmıyor..

  Update Ettikten Sonrada F3 Öntanımlı Modu da İptal Ettiği İçin Sisteme
Girişte Yok,
  Bunu Nasıl Ayarlayacağız ve Sisteme Nasıl Gireceğimizi Anlatırsanız Çook
Sevinirim.

  Başarılar