[Pardus-kullanicilari] RAID baðlantýsý ve Sunucu tercihi?

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
27 Ara 2008 Cmt 13:46:08 EET

İş yerlerimden birinde Pardus'u sunucu olarak kullanıyorum, postgresql ve samba paylaşılıyor. Yeterli oluyor.

Başka bir iş yerinde ise RAID1 bağlı 2x3 HDD li bir sistem var.
Bu sistem önce FedoraCore7 idi sonra Ubuntu ile değiştirdik. Şimdi işletim sistemini yeniden kurmam gerekiyor.

Pardus ile yazılımsal veya donanımsal RAID yapabilir miyim. Olmuyorsa hangi işletim sistemi benim için daha güvenli, kararlı ve kurulumu kolay olur.
Muhtemelen Apachi, MySQL, PostgeSQL, ftp ve Samba sunucu olarak da kullanılacak.
Kurulum ve işletim kolaylığı benim için çok önemli zira Linux bilgim 10 üzerinden 6.5, işleri terminal kullanarak yapmam zor, daha çok arayüz ile halledebiliyorum.

Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com