[Pardus-kullanicilari] Açılışta ekran parlaklığının düşmesi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Ara 2008 Cum 22:11:04 EET

26 Aralık 2008 Cuma 21:24 tarihinde Serhan Cosar <
serhancosar at su.sabanciuniv.edu> yazdı:

> Merhabalar,

Merhaba,

> Ben öntanımlı olarak en yüksek seviyede açılmasını istiyorum.
> Kpowersave'den Parlaklık ayarını %100'e getirsem de bir işe yaramıyor.

kpowersave ayarlarında performans ve güç koruma profillerinde istediğiniz
parlaklığı ayarlayıp uyguladıktan sonra
"genel ayarlar" sekmesinde alt kısımda "ön tanımlı şemalar" bölümünde
AC şeması: performans
Pil şeması: güç koruma

olarak ayarladığınızda sorun olmaması lazım. hatta güç koruma şemasında daha
düşük bir parlaklık tanımladıysanız
adaptörü çıkartıp taktığınızda parlaklığın otomatik değişmesi lazım.

kola gelsin...

not: dizüstü kullandığınızı varsayıyorum.